Jednoduchost

Za den pochopit a rok si hrát.

Krok za krokem

Celý program jsme stavěli s cílem nabídnout učitelům dostatek komplexnosti využitelné co nejjednodušším způsobem. Věříme, že se nám to povedlo, protože Heroicu je možné začít používat už druhý den po rozbalení zásilky (určitě doporučujeme pečlivější přípravu před zahájením programu, ale skutečně to jde i takto rychle) a další prvky přidávat později.

Postupné přidávání prvků má i další výhody:

  • Žáci se do atmosféry i pravidel programu dostávají pozvolna a stíhají si zvykat na vše nové.
  • Přibývání dostupného obsahu příběhové složky i rozličných forem odměn podpoří jejich koncentraci a udrží jejich pozornost.
  • Vy sami se učíte pracovat s programem postupně a vždy máte dostatek času připravit se na další krok.
  • Cokoliv jste do programu přidali, můžete z něj opět vyjmout (či od začátku zamýšlet jako jednorázovou záležitost).

Čas jako investice

Dobře víme, kolik máte práce. Proto byla orientace na časovou úspornost jedním z našich nejdůležitějších cílů během tvorby programu.

Příprava si určitě nějaký čas vyžádá. Bohatě jej ale vynahradí.

  • Základ všech důležitých informací získáte za jediný den během úvodního školení.
  • Příprava na první použití kterékoliv mechaniky nezabere víc, než jednu hodinu (jde jen o připomenutí již nabytých znalostí a prostor pro zvážení možných úprav nastavení).
  • Příprava na použití mechaniky, se kterou pracujete dlouhodobě, či už jste ji aspoň jednou vyzkoušeli v praxi, je otázkou pár minut.
  • Práce s mechanikou přímo v hodině je záležitostí vteřin

Lehce se vám stane, že se do práce s programem pohroužíte na výrazně delší dobu, než zde uvádíme. Stane se to ale proto, že vás to začne bavit a budete velmi dobře vědět, jak a v čem vám tuto investici program vrátí.

Heroica se vyhýbá snaze být rychlým a zázračným řešením. Její efekt má trvat i dlouho po ukončení programu. A to chce čas i soustředění. Výsledek pak ohromí.